Fadomades Club

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

ΔΗΛΩΣΕΙΣ BAKSTER ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΤΣ ΜΕ ΕΞΑΡΧΟ

 Επιτέλους έφτασε η ώρα να δείξω το ποιός είμαι.. Η γραφειοκρατία με κράτησε εκτός αποστολής στη πρεμιέρα του πρωταθλήματος αλλά πλέον το δελτίο μου είναι έτοιμο και ετοιμάζομαι να δώσω απαντήσεις σε όσος με κατακρίναν οτί δε ξέρω μπάλα και οτί ως εδώ ήταν η καριέρα μου..
 Το ότι έμεινα άνεργος και χωρίς ομάδα για 12 χρόνια δε με έχει επιρεάσει ιδιαίτερα, πολύ βιάστηκαν να με ξεγράψουν και να γελάσουν βλέποντας το δελτίο μου να έχει 12 χρόνια στα αζύτητα δίχως προτάσεις..
 Πάντως θέλω να ευχαριστήσω θερμά τους ανθρώπους της ΔΟΞΑΣ που πίστεψαν σε εμένα και θέλησαν να με δοκιμάσουν στο μάτς με τον Ολυμπιακού Εξάρχου τη Κυριακή.
 Στο γήπεδο θα παρευρεθεί και ο πατέρας μου να με χειροκτοτήσει μετά από πολλά χρόνια αυτό μου δίνει ακόμα μεγαλύτερο κίνητρο να σκοράρω και να κάνω το παιχνίδι της ζωής μου. Η καυτή ατμόσφαιρα τον ντέρμπυ δε με επιρεάζει γιατί δεν έχω παίξει ποτέ σε ντέρμπυ.. Το μοναδικό παιχνίσι που με έχει χρησιμοποιήσει ο προπονητής μου ήταν μέσα στο Ρεγγίνι στις 24/03/2002 από εκεί και πέρα ο προπονητής θεώρησε πως δεν έχω θέση στην ομάδα και με άφηνε εκτός αποστολή για 10 ολόκληρα χρόνια..

 Το μόνο που έχω ζητήσει από τη διοίκηση στο ντεμπούτο μου είναι 2 μπουκάλες οξυγόνο γιατί δε ξέρω αν θα τα καταφέρω να παίξω πάνω απο 20 λεπτά..

 Δε θα ήθελα να δηλώσω κάτι άλλο σας ευχαριστώ πολύ..



 Εδώ βλέπουμε τη τεράστια καριέρα του μεγάλου αυτού παίχτη...
  Μέσα σε αυτά τα 12 χρόνια αποχής, οι προτάσεις ήταν πολλές εξετάστηκαν με προσοχή αλλά καμία δε κάλυβε τα πιστεύω του Bakster ώσπου η ΔΟΞΑ είπε το πλάνο της στον μικρό θεούλι της μπάλας και του απέσπασε την υπογραφή..

Εεεεεεε Οοοοοοοοο Πρωτάθλημα και Κύπελλο με BAKSTER αρχηγό, θα είναι το σύνθημα που θα φωνάζουν όλοι στο ''Fadoms Park''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου