Fadomades Club

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

ΘΑΝΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ: «Βάζουμε τα θεμέλια για μια πετυχημένη χρονιά»

Η πρώτη συνέντευξη ποδοσφαιριστή του επίσημου site της ομάδας δεν θα μπορούσε να είναι άλλη εκτός από αυτή του παλαίμαχου άσου Ανδρέα Θάνου. Ο 24χρονος ακραίος επιθετικός μίλησε για την μέχρι τώρα προετοιμασία, τις φιλοδοξίες του, τον προπονητή, τους συμπαίκτες και τον κόσμο της ΔΟΞΑΣ.
Ρεπορτάζ Νίκος Τσορτός Τα πράγματα δεν αργούν να γίνουν εξαιρετικά… εισέρχομαι νωρίς το απογευματάκι σε ένα σπίτι φωτεινό και φιλόξενο, διακοσμημένο σε μίνιμαλ αισθητική με μοναδικό πλεονάζον στοιχείο τις φωτογραφίες. Σε όλα τα μεγέθη, ασπρόμαυρες ή με χρώματα, σε κορνίζες κάδρα ή και σκέτες, εκατοντάδες είναι οι φωτογραφίες που αποτυπώνουν στιγμιότυπα της ζωής του 24χρονου ποδοσφαιριστή Θάνου Ανδρέα. Στέκομαι για λίγο και τις παρατηρώ: δίπλα σε μια ντουζίνα μετάλλια και κύπελλα, εικόνες από παιχνίδια, φωτογραφίες με παράγοντες σε απονομές από τη μεγάλη του καριέρα. Χαμογελαστός και φιλικός ρίχνει μια καχύποπτη ματιά στο μαγνητόφωνό μου αλλά όντας μαθημένος στις συνεντεύξεις, το αγνοεί και με προθυμία αρχίζει να απαντά στα ερωτήματά μου Τσορτός@: Τα πρώτα βήματα… Ανδρέας Θάνος: Στο Μοσχοχώρι. Από εκεί ξεκίνησα μικρός και όταν ήμουν στα 13 με είδαν από τη Δόξα Μοσχοχωρίου όπου και έμεινα μέχρι τα 15 μου, παίζοντας ερασιτεχνικά ώσπου 17 χρονών ανέβηκα στην πρώτη ομάδα και έκανα ντεμπούτο, στα 18 τα κρέμασα. @ :Παράλληλα πήγαινες σχολείο, δεν σκέφτηκες να ακολουθήσεις άλλη σταδιοδρομία; Να σπουδάσεις κάτι; Α.Θ.: Όχι, το αγαπούσα τόσο πολύ που πάλευα να γίνω ποδοσφαιριστής. Η οικογένειά μου με στήριξε σε αυτή την απόφαση. Έκανα μάλιστα και πρωταθλητισμό στο kung fu τότε, για 7-8 χρόνια , είχα πάρει και δυο πανελλήνια στην κατηγορία μου, επίσης έβαζα και ξόβεργες. @: Στη ποδοσφαιρική σου καριέρα, έχεις περάσει από πολλές ομάδες… Α.Θ.: Μετά την Δόξα, πήγα για έξι μήνες στη Τranmeere ως δανεικός, για να πάρω παιχνίδια στα πόδια μου, και ύστερα επέστρεψα στη ΔΟΞA που ήταν τότε στη Β’ Tοπική Κατηγορία. Στα 18 με κάλεσαν οι Βαρδάτες να με δοκιμάσουν αλλά ήμουν πολύ μεγάλος ηλικιακά για να μπορέσω να παίξω. @: Και ο λόγος που επέλεξες την ΔΟΞΑ; Α.Θ.:Οι FadoMADes αυτοί οι οπαδοί είναι μέσα στη καρδιά μου αφού σε κάθε γκόλ που έβαζα πήγαινα στη σίτα και πανηγύριζα μαζί τους σα μικρό παιδί. @: Πόσα γκολ έχεις πετύχει στη καριέρα σου; Δεν έχω βάλει ακόμα γκολ μακάρι να το πετύχω φέτος και να το αφιερώσω σ' αυτούς που με είχαν ξεγραμένο, θα είναι το πρώτο γκόλ μου μετά από 14 χρόνια καριέρας, αλλά ας μη λέμε μεγάλα λόγια εγώ μιλάω μέσα στο γήπεδο. @: Για την τάση των νέων παιδιών να θέλουν να γίνουν ποδοσφαιριστές, τη μόδα Messi, τι έχεις να πεις; Α.Θ.: Εντάξει είναι γνωστό πως τώρα πια όλα τα παιδιά θέλουν να γίνουν διάσημοι ποδοσφαιριστές, αλλά αυτό πιστεύω πως ξεκινά από τα απωθημένα των γονιών. Ο πατέρας μου με το ζόρι με έβαζε να κλοτσάω μια μπάλα να μάθω τα μυστικά της όπως έκανε και αυτός εγώ το έκανα και πραγματικά δεν έχασα. @: Ο πατέρας σου Θάνος Αθανάσιος (Bakster) είναι ένας τοπικός ήρωας ένας θρύλος του ποδοσφαίρου της Φθιώτιδας σε φορτώνει με άνχος αυτό; Χαχαχαχα,(γέλιο).. Μακάρι να έφτανα τον πατέρα μου και να έγραφα και εγώ κάποια στιγμή με χρυσά γράμματα το όνομα μου στο ποδοσφαιρικό πλανήτη, μακάρι να τα καταφέρω κάποια στιγμή. @: Κορυφαίο Έλληνα ποδοσφαιριστή ποιόν θεωρείς; Α.Θ.: Τον Νίκο Τσορτό απο την ΑΕΝΑ @: Οι μικρές τοπικές ομάδες πάντως φαίνεται ότι βγάζουν πολλά αστέρια… Α.Θ.: Θα μπορούσαν να έχουν βγει και περισσότερα. @: Και ο λόγος που πιστεύεις ότι δεν βγήκαν; Α.Θ.: Παλαιότερα κυρίως δεν εμπιστεύονταν τους μικρούς παίχτες. Όταν έπαιζα εγώ 17 ετών, όσο δηλαδή ήταν ο Νίνης του ΠΑΟ που τον έβαλαν να παίξει με την πρώτη ομάδα , εμάς μας έβαζαν να γυαλίζουμε πάγκους και εξέδρες ενώ έπαιζαν οι 35άρηδες. @: Τέλος, πόσο σκέφτεσαι να συνεχίζεις να παίζεις; Μέχρι να με μαζέψουν και να μου πουν φτάνει Βaks γελοιοπιείς το άθλημα πλέον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου